det finns en brud

som betyder så sjukt jävla mycket för mig
som får mig att må bra jämt
som alltid finns där
ALLTID alltså
som jag kan ringa när som helst
och hon ger mig alltid svar på mina problem
det är min bästa vän
min livsglädje
fattar inte hur jag kan ha sån jävla tur
att just jag har den bästa vännen i världen
jag älskar dig matilda
helt sjukt jävla mycket
bah

imorgon drar jag och bruden till grönan
det kommer bli grymt
avslutar kvällen med någon cider någonstans och slocknar på båten
aw
detta blir grymt
fan vad vi ska ha kul

Kommentarer
Postat av: matildus

åh jag älskar dej, du och jag mot världen!

2009-07-30 @ 18:22:17
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0