Godmorgon.

Jag känner på mig att idag kan bli en bra dag.
Kom på imorse var mitt bankomatkort kan ligga.
Har nog inte tappat det ändå.
Whoohoho.
Ska snart ta en dusch, sen sminka mig och klä på mig.
Tänkte dra iväg till tuna park med patrik.
Igår fixade vi rummet nere i källaren.
Det ska bli tvättstuga.
Mycket fint kommer det bli.
Tejpade drakens öron igår också.
Så nu ser han ut som en riktig dobermann.
Och då menar jag inte att öronen står upp.
Utan han har lagt de väldigt fult bakåt och nu hänger dom neråt som de ska!


Så lägger han dom.

Så ska dom ligga!

Hörs om en stund.

Kommentarer
Postat av: Johanna

bara fortsätta tejpa :) lilla gubben<3

2009-07-12 @ 23:16:43
URL: http://itsjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0