Jaha?!

Nudå?
Det blir inge jobba.
Okej.
Sämst.

Jag blir mer och mer tveksam till nokian.
visst jag vill ha den...
men den kanske är lika seg som min andra nokia.
och då kommer jag få spel på den inom två dagar.
och om de nu är så illa som folk säger med displayen utomhus så är det ju sämst.
men jag är så trött på sony ericssons menyer.
alla telefonerna är exakt likadana.
köper man en ny känns det som man köper sin gamla i ny förpackning.
typ.
boring..

egentligen vill jag ha sony ericssons xperia. men den är så snuskigt jävla dyr.
blä.

touch ska det iaf vara. yeye.

Kommentarer
Postat av: klockars

min pappa har nokia , han äslar det .

han skulle aldrig byta telfon märke ! :)

köp och prova den, du kan ju lämna tillbaka vett du:) , vi måste höras snart !



ring <33333

2009-07-21 @ 12:10:29
URL: http://luckystrikee.blogg.se/
Postat av: lina

jag har haft touch sen februari och jag har tröttnat på den så jag varnar dig:P

2009-08-03 @ 14:47:58
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0