badabadabada

jadå.
det är vad den här veckan har gått ut på.
jag har varit i vilsta i stort sett varje dag.
hunden mår grymt av det och jag mår grymt av det.
kan det bli bättre?
nejnejnejnej.

men jag börjar bli lite stressad.
eller rätt mycket.
har egentligen inte ens tid att dra till vilsta idag.
för jag måste tvätta alla  kläder jag ska ha med till arvika.
packa allting.
kolla så jag har allt jag behöver.
och framför allt måste jag städa huset.
morsan kommer hit i morgon.
ohno.

deppig har jag också blivit.
för jag ville spendera tid med både malin och matilda innan jag drar iväg.
vilket jag inte hinner nu.
johanna fick jag iaf lite tid med igår och idag.
men matildisen och jag har setts ungefär en gång på nästan två veckor.
INTE OK som världens bästa tjej hade sagt.

men nu har jag inte tid med detta längre.

brun har jag förresten blivit.

jadå!

men jag skriver en annan gång vavavava.

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: matildus

inte ok! jag älskar dej vava

2009-06-29 @ 16:38:04
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0